Voi, kun osaisin rakentaa aikakoneen. Matkustustaisin 20-luvun Saksaan ja menisin pussailemaan Conrad Veigt nimistä näyttelijää. Näin hänet mykkäelokuvassa Tohtori Calingarin kabinetissa. Hän oli niin ihana! Ne silmät..Olin aivan myyty. Voi, miksi olemme syntyneet eri aikakausina?! Olisin vaikka opetellut puhumaan saksaa hänen vuokseen.
Conrad näytteli pääosaa The Man who laughs nimisessä elokuvassa. Myöskin hieno elokuva..
Hänen näyttelemänsä hahmo oli kuulemma esikuvana Batmanin Jokeriin.
En ole nähnyt tätä uusinta Batmania, mutta se Jokeri on vieraillut unissani. Uneni oli kuin elokuvaa. Olin hienostorouva, joka asui Gotham Cityssä. Jokeri ahdisteli minua ja jouguin lopulta mielisairaalaan tämän vuoksi. Meillä oli ollut joskus suhde ja samalla myös yhteinen tytär! Jokeri syytti minua siitä, että olin tehnyt hänestä hirviön. Olin jättänyt hänet vuosia aikaisemmin. Rankkaa..