En ole vieläkään nähnyt uutta Batman elokuvaa. Tosin, Batmanit ovat yleensä mielestäni lasten juttuja. Mutta tämän uusimman Batmanin Jokeri..Se on aina silloin tällöin vieraillut unissani. Olen ollut hänen suuri rakkautensa ja tyttären äiti.
 Muuten, millainen rakkaus on ollut kyseessä? Olen menettänyt kaiken muistini Jokerista ja sen jälkeen mielenterveyteni. Ehkä kyseessä on ollut elämää suurempi rakkaus. Samalla myös hyvin sairas. Koska jätin Jokerin, hänestä tuli psykopaatti. Olin tavallaan vastuussa hänen pahoista teoistaan.
En muista Jokeria, joten en tiennyt että hän on lapseni isä. Luulin, että tyttäreni isä on rikas aviomieheni.
Perheeni kanssa asun suuressa upeassa asunnossa pilvenpiirtäjän ylimmässä kerroksessa. Eräänä yönä olohuoneen ikkuna särettiin. Olin peloissani. Samalla taisin viimein tajuta, etten ole onnellinen. Lasin särkeydyttyä, myös illuusioni onnestani oli sirpaleina. Olin kuilun reunalla. Vielä, kun Jokeri alkoi varjostamaan minua, otteeni lipesi. Löysin itseni mielisairaalasta. Siellä olin kuulemma turvassa Jokerilta. Tämä kuitenkin pääsi vartioiden ohi huoneeseeni. Hän aikoi tappaa minut. Pelastuin, kun muistin, että hän tyttäreni isä. Kerroin sen hänelle.
Jokeri yritti vielä siepata tyttäremme. Hän ei kuitenkaan onnistunut siinä.
Kuoliko Jokeri vai katosiko hän? Tätä en muista. Hänen pahat tekonsa kuitenkin loppuivat. Itse jäin kuitenkin mielisairaalaan. Minulle oli siis pedattu surullinen loppu..
No, tämä kaikki oli unta.Silti.. Tarvitseeko sitä ostaa elokuvalippua, kun elokuvat näkee universioina ja on vielä itse pääosassa!